torsdag 2 juli 2009

Summering av min förra helg i Oslo

Det var längesedan....men tiden går ju så himla fort nu när jag kräver lite mer uppmärksamhet. :-)
Först vill jag berätta lite om min förra helg i Oslo. Det var jättekul att träffa mina nya släktningar, synd att de bor så långt bort. Grabbarna och jag byggde klossar tillsammans eller rättare sagt de byggde upp tornet och jag fick riva det...yippiii. Alexander var den som ville busa med mig mest.


På lördagen när alla var lediga så gick vi till stranden alldeles när de bor. Det var en jättefin vit sandstrand och jag fick bada i Oslo-fjorden första gången i mitt liv. Det var 20 grader varmt.. kallt men det bekom mig inte alls. Jag plaskade på som vanligt. Måste också berätta att jag fick vara utan blöja och då passade jag på att bajsa och kissa ner min pappa....hihi.

Jag fick också sitta vid strandkanten och leka i sanden...fast jag tyckte att det var bättre/godare att stoppa den i munnen...usch.

Som tur var så fick jag även gröt som är lite mjukare för magen :-)






Efter allt bad och spännande saker så somnade jag skönt i min vagn som jag trivs så bra i, just nu är den "sommar-cabbad" så att jag även kan se ut när jag är vaken. Men är det soligt så får jag en sjal hängade över nätet.


Tack faster Ullis, farbror Mats och mina kusin-killar för att jag fick komma och träffa er på min första utlandssemester :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.