lördag 4 juli 2009

Varmt och kladdigt...

Den gångna vecka har varit mest varm . Jag har badat massor, både i min lilla pool och även i Lillsjön. Vi har tagit både morgondopp, mitt-på-dan-dopp och kvällsdopp när pappa kommit hem från jobbet.

Igår så gjorde jag tre stycken dyk under vattnet med pappa. Jag har verkligen lärt min att stänga munnen, vilket jag hade lite svårt med på babysimmet.

I onsdags så tog vi en spontan picknick med våra grannar, Minna, Jens och Stina borta vid stora badplatsen vid Lillsjön. Jag och Stina badade med våra mammor medan våra pappor grillade...mums. Man tager vad man haver....jodå jag fick äta min mellis-youghurt med en brödkant för min föräldrar hade glömt att lägga ner en sked. Men det gick bra...ni kan själva se resultatet nedan... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.