onsdag 15 juli 2009

Sovit hela nätten ...hurra!

Idag är mamma och pappa glada...jag sov hela natten och vaknade kl 08.30 !!! inte ens välling på morgonkvisten.

Nu är det nämligen nya rutiner. Jag får inte sova så mycket på dagarna utan igår så väckte mamma mig efter någon timmes sömn på eftermiddagen. Jag var ju inte så jätteglad på kvällen men det tar nog några dagar tills jag vänjer mig.
Vi var på Öppna Förskolan igår så att jag fick leka av mig lite. Jag har ju gått från att vara en lugn liten prinsessa till att mer bli en "wild-girl" :-)

Nu så skall vi iväg till KS Astrid Lindgrens och jag skall röntga mitt huvud som "tant doktorn" ville att jag skulle göra efter mitt besök för några veckor sedan. Mest för att se att allt är bra eftersom hon anade att jag ev. fick en fraktur när jag föddes. Jag berättar mer när jag fått svar.

Sen skall vi åka ut och hälsa på familjen Hagelin. Jag får inte glömma min flytväst för vi åker båt ut till dem på Tranholmen. Jag ska bada med de andra barnen.

Jag gör framsteg med gåendet...eller...ståendet och dragandet i mammas ben. Ställer mig upp överallt och igår så fastnade jag mellan fåtöljen och bordet. Just i skrivande stund så håller jag på att attackera lådorna i köket...:-) så mamma måste jaga efter mig.

Ha en bra och solig dag allihopa !
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.