torsdag 16 juli 2009

Duktig tjej

Ville berätta att jag var duktig på KS. Jag fick ligga ner på en jättestor röntgensäng och titta rätt upp i en kamera. Man var tvungen att ligga väldigt still, mamma höll i benen, pappa i armarna och sköterska i mitt huvud. De tog fyra bilder så jag fick vrida mig i olika ställningar. Det var lite läskigt när alla höll fast mig så jag blev lite ledsen, men det gick över så fort jag fick stå upp igen. Nu väntar vi på ett telefonsamtal från min läkare då det berättar hur bilderna ser ut.

Efter KS så åkte vi till Hagaparken och åt lunch på Fjärilshuset. Det var mysigt att sitta ute under parasollet. När vi var klara så åkte vi vidare ut till Stocksund där Peter hämtade oss med båten. Jag tyckte att det var spännande att åka båt igen.

Jag badade nere vid stranden med Selma och Astrid i vattnet.


Lilla Elsa sov gott i vagnen hela tiden. Hon är ju så liten nu men vi kommer säkert ha jättekul när vi växer upp. Vi grillade på kvällen och jag ville inte varva ner utan busade och busade med tjejerna. Tillslut så somnade jag i mammas famn och sov där ända tills vi åkte hem vid midnatt. Jag vaknade inte ens då...utan sov vidare i BabyBjörnen på båten och i bilstolen på vägen hem.

Duktig tjej...som även sov ända till 07.00, lite välling och sen somnade om ingen till 08.30. Det är just nu väldigt mycket fokus på min sömn. Mamma och pappa är lite nervösa att jag skall bli en morgonpigg tjej... hihi

Vi har idag varit inne i stan på ett möte och sen lite shopping inför min namngivning nästa vecka.
I kväll så skall pappa och jag vara ensamma hemma för mamma skall åka till Västerås och äta middag med Eva. Jag är just nu på ett strålande humör och hoppas att det håller i sig hela kvällen så att pappa får det lite lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.