onsdag 8 juli 2009

Sol och värme i Falkenberg

Jag har haft några härliga dagar och blivit väldigt bortskämd av både mormor och farmor.

Det har varit några lärorika dagar. Kryper gör jag för fullt mellan alla rum. Pappa kommer att få jaga mig när jag leker med alla hans kablar under skrivbordet. Inte nog med det, STÅ, det har jag kommit på att det är jättekul. Varje tillfälle jag hittar så reser jag mig med stöd mot stolar, bord och ben som har byxor att hålla i. Det är ju inte säkert att allt går att stödja på och då ramlar jag.

Jag ger mig inte där, utan GÅ, det är modellen det! Just nu toppar det allt. Jag blir så jätteglad och skrattar glatt när jag får trava omkring. När jag kommer hem så skall jag visa pappa och då ska vi också spela in en video-snutt så att ni får se hur det artar sig.

Innan vi åkte från Falkenberg så kom farbror, faster och kill-kusinerna och jag hann träffa dem lite snabbt innan vi åkte hemåt. Men vi kommer ju att ses igen om några veckor både i Falkenberg och på Öland. Jag tycker att det är väldigt spännande att titta på dem när de springer omkring.

Nu sitter vi i bilen på väg hem, mormor kör, mamma sitter i baksätet med mig och jag drömmer nog om att visa pappa alla nya saker om jag lärt mig bara på en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.