lördag 11 juli 2009

Vitlöksbröd...nej tack !

Nu är vi hemma igen efter vår lilla turné.

Mamma har fullfart nu på dagarna att aktivera mig såsom farmor och mormor gjort i flera dagar. Men nu är det helg och pappa är också hemma :-)

Igår så hade vi hemmadag och fixade med uppackning och tvätt. Det var hyfsat bra väder så vi tog en promenad och en fika på Parsley. Jag fick krypa runt där och se en massa nya saker medan mamma fikade och pratade med Eva. Evas dotter var där så hon lekte med mig, jag fick också sitta brevid henne, hon är en stor tjej och jag tittade beundransvärt på hennes långa hår innan jag gick loss och drog i det...hmm...det är ju så svårt att låta bli.

Jag är så pigg på kvällarna och håller låda sent vilket innebär att jag inte låter mina föräldrar att äta ifred. Det enda sättet att få mig att sluta krypa efter deras tallrikar är att jag får lukta/smaka...inte gott med vuxen mat.

Det är nog mest jakten jag är ute efter....för när videokameran kommer fram så är den väldigt intressant också...


Igår fick pappa mig att somna vid 22-tiden och jag har sovit hela natten till kl 6 då jag fick välling och somnade genast om igen. Nu sover pappa och jag gott i sängen och mamma vaknade tidigt. Hon kan behöva lite egen tid för jag är allt lite intensiv nu...fast på ett väldigt charmigt sätt... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.