fredag 31 juli 2009

En dag på Öland...

Vet att ni väntar på en summering av min namngivelsedag men jag väntar fortfarande på lite kort från lite olika håll. Så ni som har kort på mig får gärna skicka dem till min mailadress embla.rinaldo@live.se. Tusen tack!

Så nu tänkte jag berätta lite om mina dagar på Öland där vi nu är. Igår så tog vi det ganska lugnt. Mamma och pappa städade på förmiddagen, jag var ute och åkte vagn med farfar, sen åkte vi och handlade presenter till min kusin Willam och faster Ulrika. För på kvällskvisten var det dags för grillning hos dem. Jag är ju minst och ändå uppe längst...det kommer nog att bli ändring på mina sovtider när vi kommer hem igen.

Idag så gick vi på en långpromenad till Lökenäs, Glömminge och köpte lunch uppe hos Örjan i hans lilla affär. Sen kom pappas kompis Daniel och hans familj på besök. Jag fick leka med småkillarna borta vid lekstugan. Morris hade lagat fika på leksaksspisen...och satt snällt och väntade i min stol. Allt i miniatyr förstås....

Jag lovar att lägga upp lite bilder snart så att ni ser hur fort jag växer varje dag...
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.