fredag 31 juli 2009

Krypa och krypa....

Idag är ännu en milstolpe i mitt liv !

Jag har lärt mig att krypa i trappor. Jodå...när de vuxna satt och åt i kväll så visade Charlie och Morris med mig hur man skulle ta sig upp för trappan in i farfars hus.


Det kommer en kul film på på när jag försöker klättra...men den går inte att tanka upp nu på det mobila bredbandet...så vi får vänta till vi kommer hem.

Idag har vi varit runt och turistat lite på Öland. Vi var först till Slottsruinen. Direkt när vi kom dit så hade vi picknick i gräset och precis när maten var upplagd på tallrikarna så kom det en störtskur och vi fick skydda oss under trädet. Vips så var solen tillbaka... Efter det så åkte vi ner till Solliden för att titta, men när vi kom dit så bestämde vi oss för att inte gå in. Morris hittade en lekpark och jag tittade beundransvärt på dem när de lekte. Jag fick gå omkring lite i mina nya träningsskor...rosa förstås :-)

Det där med fotboll blir nog min grej...antingen spela eller kolla på grabbarna :-).

Här kommer det också en film senare när Morris och jag spelar fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.