söndag 5 juli 2009

Upptäcksfärd...

Jag hade sovmorgon och vaknade kl 10.15...det blir ju så när jag aldrig kommer i säng på kvällarna. Fast det gör inget för mamma gillar ju också att sova.
Förresten så glömde jag att berätta igår att pappa ringde och sa gomorron till mig kl 13.20...han hade haft en riktig sovmorgon när jag inte väckte honom som vanligt med mina sparkande ben. Han behövde verkligen vila upp sig :-)

Idag så har vi varit hemma hela dagen och fixat. Jag har tillbringat min vakna tid mellan faster, farmor och mormor. Mamma har börjat fixa i farmors nya uterum med gardiner och sånt.

Jag hjälpte till en del med att tugga på trådrullar och när dammsugaren åkte fram titt som tätt för att ta bort alla tygrester så blev jag väldigt intresserad...bådar gott för framtiden tycker mamma,


Mina dagar nuförtiden går mest ut på att upptäcka nya saker. De enklaste sakerna är så spännande...som t ex tvättstugsmattor och kylskåpsdörrar.


Jag var väldigt pigg ikväll, fast jag somnade lugnt i mammas säng och efter att ha pratat med pappa i högtalartelefonen. Fast nu har jag fått flytta ner i min riktiga säng.

Imorgon bär det först iväg till Halmstad för att hälsa på Helena och fixa grejer till min namngivning och sen åker vi till GeKås i Ullared och shoppar vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.