torsdag 23 juli 2009

Varberg tur och retur...

Tänkte också berätta lite vad som hänt förutom att jag fått en tand.

Mamma och pappa håller på förfullt att fixa till festen på lördag. Jag och farmor tillbringar en hel del tid med att leka och gå omkring. Jag övar och övar...

Igår så åkte vi iväg till Varberg. Vi träffade morfar på stan och var ut och åt på en restaurang. Jag skötte mig exemplariskt som alltid...eller fortfarande kanske man skall säga. Efter att jag ätit min mat så fick jag tugga lite på en pizzakant. Det var en ny smak...jag kommer nog att bli pappas bästa pizzakompis.

Efter det så åkte vi och hälsade på mammas kompisar i Varberg. De är där på semester. Oj vad många lekkamrater ! De hade allihopa hyrt ett stort hus och bodde tillsammans. Det var runt 15 barn där som ville busa med mig. De kommer ju hit och hälsa på mig på lördag också.

Idag så ska vi åka ner till Halmstad för att handla mat och andra saker. Vi passar då på också att träffa Helena och barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.