söndag 5 juli 2009

Lördagens händelser

Vilken solig och härlig dag vi hade igår. Mamma, mormor och jag var iväg en sväng på stan på eftermiddagen och jag fick ett par nya badbyxor. Det är bäst så...för jag vill ju inte sitta naken på sanden och leka. När vi kom hem så fick jag bada i min lilla pool, en likadan som jag har hemma. Det var skönt, mormor och jag plaskade på förfullt.

Helt plötsligt på kom det en bil och svängde upp på garageuppfarten. Det var Gunilla och Helena som kom förbi och hälsade på... gissa om jag blev glad. :-) Jag visade min bästa sida och busade på som jag gör nu för tiden...som den lilla pajas jag är...:-). Vi fikade i gräset och sen visade jag dem hur bra jag kunde köra min gåstol...och jag fick ju inte glömma att visa hur kul jag tycker det är att gå omkring när man bara håller mig i händerna.

På kvällen så fick jag en överraskning till... faster Ann hade hämtat upp farmor från Oslo-bussen och följde med ner till Falkenberg för ett dygn. När de kom så blev jag jätteglad av att träffa dem, jag är inte så reserverad längre...för nu har vi ju setts några gånger på senaste tiden.

Jag kollar in faster Ann lite extra här...medan hon och mamma dricker något spännande som jag försökte att snika in på...men icke...


Farmor och mormor åkte iväg till Visfestivalen, men de var inte borta länge. När faster, mamma och jag hade ätit klart precis så kom de hem igen. Jag var i mitt esse och fick hoppa i farmors knä och visade hur duktig jag blivit att krypa omkring. Efter att vi alla fått i oss mat, även farmor, mormor och jag... välling alltså... så somnade jag i mammas famn inlindad i en varm sjal. Jätteskönt.

Sen sov jag ända till kl 03.00 då jag vaknade och ville ha välling. Man blir ju väldigt hungrig när jan håller på och aktiverar sig så mycket hela tiden.

Jag saknar min pappa !!! och det gör mamma också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.