lördag 18 juli 2009

Gomorron alla ! ...eller gomiddag kanske. :-)

Igår var jag på grillfest hos Emma ,jättesent för solen hade nästa gått upp när vi gick och la oss. Både jag, Olivia och Emma somnade gott i våra vagnar på altanen efter att vi busat med varandra. Jag tycker att det är lite jobbigt när de andra tjejerna leker med leksakerna och då kryper jag fram och tar dem direkt. Fy skäms säger mina föräldrar...man måste dela med sig.

I min utvecklingsfas så låter jag nu mest.."nejnejnej". Det kanske blir lite tjatigt men snart hoppas jag kunna lära mig nya ljud. Mamma och pappa tränar på "jajaja". Igår fick jag även byta min matstol för jag har lärt mig att klättra ur från den. Mamma såg mig stående på fötterna i stolen med händerna på bordet....så nu är det slut på friheten. Måste även ha sele när jag sitter i vagnen. Jag är en busig tjej.

Mormor var här och hälsade på mig igår, vi var ute och gick i vagnen för jag skulle sova men allt är så spännande att titta på så det är svårt. Men tillslut så slocknade jag.

Idag ska vi fixa lite inför semestern som pappa precis har börjat, vi skall åka vi väg på turné snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.