tisdag 28 juli 2009

Åååå vad mycket som hänt...

...senaste veckan. Jag kommer att dela upp min vecka i några olika blogginlägg.

När jag skrev senast så var vi ju påväg till Halmstad för att handla. Oj vad vi hade handlade...tält, mat, dricka och en massa saker. Allt detta till mitt namngivningskalas som jag kommer att berätta om senare i bloggen.

Torsdag och fredagen gick åt till att fixa och tricksa inför lördagen. Jag fick tillbringa mest tid med farmor och mormor när mina föräldrar sprang omkring.

På fredagen så fylldes huset upp med mera av mina släktningar. Först så kom mormor, sen faster Ann och farbror Oskar, farfar och framåt kvällningen så dök min andra faster Ullis och farbror Mats med mina busiga kusiner upp från Öland.

Nu skall vi se vilka olika framsteg jag gjort. Jag är mycket snabbare att krypa och övar fortfarande på att gå. Tänk att jag inte får ordning på balansen...men jag är ju ändå trots allt bara 8 månader.

Det var en kort summering av veckan innan min stora dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.