måndag 13 juli 2009

Morgonstund...

Gomorron !

Eller rättare sagt...det är nu nästan mitt i natten. Jag har blivit väldigt morgonpigg senaste dagarna och jag sover väldigt dåligt på nätterna. Men det är nog så att det händer så mycket på dagarna så att jag drömmer om det på nätterna. Ett väldigt effektivt sätt som jag kommit på är att om jag ställer mig upp i sängen och ruskar i "gallret" så plockar mina föräldrar upp mig etfer ett tag och jag får ligga i deras säng. Eller...rättare sagt, jag kan krypa runt, på och över mina föräldrar...så tillslut så fick jag upp min mamma idag på detta sätt. Pappa måste sova lite mer eftersom han skall upp till jobbet senare. Det blir nog så att om någon timma så går vi och lägger oss igen och sover en "morgon-tupplur".


Igår eftermiddag så var vi på 2 årskalas hos Stina och jag fick leka med de lite större barnen. Inte nog med det, det bestämdes att vi skulle träffas alla familjerna och grilla på kvällen hemma hos Hagbergs längre ner på gatan. Så Felix, Stina, Ebba och jag fick leka mer. Jag var vaken ända till kl 22, då alla de andra barnen gick och la sig också. Jag sov gott i min vagn inlindad i sköna filtar.

Nu har jag somnat om i mammas famn...dags för sängen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.