lördag 4 juli 2009

Från Stockholm till Falkenberg...och lek

Fredag
Nu i skrivande stund så sitter vi i bilen på väg ner till farmor i Falkenberg. Mormor vid ratten och mamma brevid mig i baksätet. Vi skall ha en riktig tjej-vecka...pappa måste ju vara hemma och jobba, stackars honom. Men jag är nöjd, för tänk så mycket uppmärksamhet jag skall få med både farmor och mormor på plats.

Snart är vi i Borås och ska hälsa på Nettan, Hobbe och Leontine. Sen åker vi vidare ner till Kinna/Skene för att handla tyger som mamma skall fixa gardiner av till farmors nya uterum. Hoppas också att jag hittar några snygga/gulliga tyger till mitt nya rum som snart skall fixas klart.

Lördag
Vi hade lite strul med uppkoppling i bilen så jag fick lägga in bloggarna idag istället.

Nu har vi precis avslutat en härlig frukost ute på altanen. Jag är väldigt fascinerad över att titta på hästarna som springer ute i hagen vid vattnet. Just nu har jag hoppat i min gåstol eller rättare sagt springstol och kör för fullt på den stora altanen. Det är jättekul att kolla in mig själv i dörrarna till uterummet. De är som en spegel... och sådana gillar jag :-)


Ikväll kommer farmor hem från Oslo och då ska hon och mormor åka på visfestival nere på stan direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.