söndag 31 maj 2009

Lite vad som hänt senaste dagarna...

Det blir inte mycket datorskrivande när det är sååå fint väder. Men jag skulle vilja berätta några viktiga saker som hänt. I fredags morse när pappa skulle åka till jobbet och han gick ut från sovrummet så sa jag "pappa", jodå det lät precis så. Båda mina föräldrar blev väldigt förvånade, pappa blev nog mer nöjd :-)

Vi åt frukost på altanen, jag hade lite svårt att koncentera mig på gröten när det var så mycket att titta på.







På eftermiddagen så hade vi picknick i trädgården och sen jag låg och vilade under trädet.


I går, lördag så var vi på middag hos Mia och Stisse, det är pappas kompisar från Jönköping. Jag tyckte det var jättekul, ville inte sova alls trots att klockan blev 23 innan vi åkte hem.

Men sen hade jag sovmorgon idag, vaknade kl 9 och väckte min mamma. Det är ju ändå mors dag idag...

Nu ska vi göra oss i ordning och jag skall på min premiärtur i båten....

Skepp o´hoj !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.