måndag 11 maj 2009

Måndag igen...

Idag hade jag lite sovmorgon, vaknade kl 9 och var jättehungrig. I och för sig hade jag ju fått flaska vid 6-tiden på morgonen. Jag är ju så himla hungrig när jag växer så mycket...
Gröt, det är min favorit maträtt. Kolla in den här länken så ser ni hur mycket jag gillar det...och päronpuré, det är grejer det :-)

Sen sov jag en sväng i vagnen...inomhus. Det är ju så himla mycket pollen ute just det är lite onödigt att jag skall bli snuvig eller klia i ögonen.

När jag vaknade var det dags för lunch. Idag var det premiär för kyckling (!), jodå nu är det dags att äta riktigt mat. Jag fick potatismos, kyckling och broccolipuré, allt hemlagat ! Mums...med lite päronpuré till så funkar allt. :-)

På eftermiddagen så promenerade mamma och jag till Öppna Förskolan på sångstund. Jag är stor nu, för jag kan sitta nästan själv när vi sjunger. Det har gått väldigt fort sista dagarna, jag vinglar lite men snart går det nog bra.

På kvällen så somnade jag direkt efter gröten redan vid 19-tiden...brukar hinna med lite flaska också på kvällen innan jag somnar....men inte ikväll.

Dröm-kramar från bloggar-tjejen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.