måndag 18 maj 2009

Ännu en härlig dag i mitt liv...:-).

På eftermiddagen så var mamma och jag inne, det spöregnade hela tiden. Vi läste en bok som jag fick i lördags. Jag gillar att titta på bilder och tugga på boken.

När pappa kom hem så busade vi jättemycket så att jag kiknar av skratt. Mamma filmade oss så den kommer kanske ut på bloggen sen.

Jag har ju varit lite si och så i magen senaste dagarna och nu har "tant doktorn" sagt att det kan ta upp till 2 veckor innan jag äter och bajsar normalt igen...igår bytte mamma (inte pappa !) 14 st blöjor och det var nog rekord... :-) Jag får nog sluta att stoppa alla saker i munnen som jag får tag på, iallafall är vi är på Öppna Förskolan där det är så många andra barn.

Imorgon kväll så skall vi åka ner till Göteborg, pappa skall jobba där på onsdag. Mamma och jag skall åka till Borås och handla lite tyger till mitt blivande rum. På onsdag åker vi vidare ner till Falkenberg och då får jag träffa farmor igen. Hoppas att jag får träffa faster Ann och farbror Oskar också.

Dröm sött för det skall jag göra... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.