torsdag 28 maj 2009

Regnig och solig dag

I natt så vaknade jag kl 03.30 och ville ha välling och flytta över till mammas och pappas säng. Jag började skruva på mig och försökte att väcka mina föräldrar vid 8-tiden. Den enda som var pigg och uppe var mormor. Hon mådde mycket bättre idag.

Efter att mormor hade åkt hem så var mamma och jag ner till Parsley för att fika med Anna/Emma och Marie/Felix. Jag stod utanför och sov gott i vagnen ett tag medan regnet öste ner runt mig.

På eftermiddagen så kom våran granne Jens och lilla Stina över, vi drack lite saft på trappen. Pappa och Jens ska börja cykla tillsammans ute i skogen.

Sen på kvällen så var pappa och jag hemma ensamma medan mamma var på Viktväktarna och sen åkte hon och Emmas mamma Anna till Kallhäll och tränade. Vi skall alla fyra åka dig nästa vecka och träna, eller rättare sagt, Emma och jag skall vara i lekhörnan medan våra mammor gör sig smala och smärta inför sommaren. :-)

Nu har jag sovit i tre timmar och mina föräldrar har tittat på den nya Wallander filmen, det var länge sedan de fick sitta tillsammans i soffan och mysa.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.