onsdag 13 maj 2009

Besök hos tant doktorn...

Morgon igen, tänk att man aldrig får sovmorgon... :-) Jag är inte som andra barn som vill vakna tidigt utan jag brås nog på mina föräldrar för jag gillar att sova länge på morgonen.

Idag har vi varit hos "tant doktorn" och hon tittade på mitt huvud. Det växer ju lite konstigt så jag skall få åka och röntga det på Astrid Lindgrens Sjukhus om några veckor för att sen träffa en riktig spec. doktor på KS. Det är säkert inga stora fel för jag är ju så pigg och alert, men de vill ju ha koll....

Sen åkte mamma och jag till mormor för att fixa lite inför hennes husvisning på söndag. Eller rättare sagt...de skall fixa och jag skall snart gå och sova middag. Har precis ätit min gröt, det blev lite förskjutet idag när vi fick åka hemifrån så tidigt.

Vi hörs senare.
Västerås-kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.