tisdag 12 maj 2009

Snabb tisdag...

Vaknade vid 9-tiden och även min mamma. Vi fick lite bråttom för kl 10 skulle vi vara på Öppna Förskolan. Idag var talpedagogen på besök och berättade i vilka stadier som saker kommer att hända... just nu så skall jag bara låta "vokaler" och lite joller...vilket jag också gör. :-)
Det är jättekul att leka med de andra barnen som är lite större...jag blir så fascinerad när de rör sig mycket.

Innan vi åkte hem så gick mamma och jag till kommunen och lämnade in ett papper. Vi skall försöka att få fina blomlådor placerade på vår gata. Bilarna kör så himla fort och mina kompisar som redan går/springer kan ju bli påkörda.

Sen åkte vi hem och åt lunch...potatis och blomkål...mums. Nu har jag precis fått ny blöja och börjar att bli lite pipig så det är nog dags för en liten eftermiddags-tupplur. Mamma skall få sysselsätta sig med att fixa tvätten...för det blir en hel del nu när jag äter mat. :-)

Sovdags...kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.