måndag 25 maj 2009

Hemma igen...

....idag så kom mormor hit och jag skulle få vara med henne hela dagen. Mamma var borta och jobbade lite med en ny idé som hon och Amandas mamma Carin har... spännande... jag kommer iallafall att kunna dra nytta av det om det går i lås... :-)

Jag lindade mormor runt lillfingret snabbt. Potatispuré... blää... så det vara bara att servera mig annan mat :-). Det gillade jag bättre... och så fick jag frukt till efterrätt. Sen var vi utomhus nästan hela dagen.

När mamma kom hem vid 15-tiden så åkte vi till simhallen allihopa. Dags för babysim...och jag tror ju att man kan dricka vattnet i poolen...lapar som en hund... men fy vad äckligt det var. :-)
Jag gillar verkligen att bada och jag lär mig massa nya saker varje gång.

På kvällen så satt vi ute och åt middag i värmen, +17 grader, härligt.

Marie, Felix mamma, kom över för att hämta flyttkartonger och hon stannade och fikade...jättekul...fast jag saknade nog att få flörta med Felix, han var ju kvar hemma :-)

Nu har jag somnat i pappas säng och drömmer nog om honom. Imorgon ska jag kanske gå upp tidigt med mormor :-)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.