torsdag 21 maj 2009

Min första Kristihimmelfärdsdag ....

...det innebär ju att alla är lediga och kan leka med mig. :-)

Igår hann jag inte blogga... hmmm. Men jag måste berätta idag vad som hände igår...
Jag vaknade kl 9 och farmor tyckte att jag sov jättelänge, hon ville ju umgås med mig. På förmiddagen så kom Gunilla på fika och vi satt i solen...jag var med ett tag under parasollet innan jag tog min förmiddags-tupplur. Mamma och farmor tog mig i vagnen och så gick vi på promenad. Jättehärligt att andas in saltluften.

På eftermiddagen så fick jag en överraskning... då kom min blivande gudmor/fadder, Helena, och hennes dotter Alva på besök. De har ju inte sett mig på 2 månader och tyckte att jag blivit väldigt stor. Självklart så visade pappa att han kunde få mig kikna av skratt... :-)

Efter en dag av massa intryck och den härliga luften så somnade jag gott redan kl 18, efter gröten, och sov hela natten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.