torsdag 14 maj 2009

Kräx-kräx....

Nu vet jag varför jag var så kinkig i går kväll.... Jag hade en massa saker i magen som skulle upp... Jodå när kl var 02.30 så väckte jag mina föräldrar med lite kräx-kräx... och sen höll jag på så lite till och från till 7-tiden, då somnade jag om och sov ett par timmar.
Det är ju svårt att veta om det är för att jag smakar på ny mat eller så kanske det är för att jag stoppar allt i munnen som jag får tag på...speciellt leksakerna på Öppna Förskolan. Mamma försöker att hålla undan dem men jag är så snabb att hitta nya....

Typ just nu håller jag på att plocka ner tidningar och fjärrkontroller från vardagsrumsbordet. Jag har kommit på att om jag ligger på mage och sträcker mig upp så når jag till hyllan under bordet....massa goa grejer finns där :-)

Idag har vi hemmadag eftersom det kan vara bra att ha tillgång till skötbordet lite då o då...och även min badbalja... :-)

För att vara på den säkra sidan så får jag bara vätskeersättning idag så vi får se om det är magsjuka eller kanske bara de där gröna ärtorna och blomkålet jag fick igår.

Jag är ju lika pigg som vanligt, hoppar och studsar i mammas knä och busar med mina leksaker.

Hoppas att jag inte blir mer sjuk för imorgon kommer ju alla mina bäbis-kompisar och deras föräldrar på grillfest hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.