lördag 23 maj 2009

En snabb dag...

Oppss... vad dagarna går fort. Idag så vakande jag ju tidigt...typ 05.00 ! Vilket är normalt för många andra barn men inte för mig... jag gillar ju att sova länge. Mamma fick gå upp och fixa lite välling och sen somnade jag om igen lite till och från. Jag somnade ju så himla tidigt igår kväll så det var ju klart att jag var utvilad...:-) Ikväll däremot fick jag gå och lägga mig vid 20-tiden, men då var jag trött.

Jag slapp i allafall följa med mamma till GeKå´s i Ullared och shoppa ... utan jag fick vara hemma med pappa och farmor. Men jag fick iallafall en massa kläder till sommaren. Tur att det är billigt för jag växer ju ur dem på någon månad...och sen får jag ju många fler ombyten.

Idag har vädret varit lite si och så men jag stod ute på förmiddagen och sov gott i min vagn. Jag hade fått regnskyddet på så det var ombonat och mysigt.

På eftermiddagen så följde vi med farmor för att titta på kakel till hennes nya badrum. Bäst att jag passar på att bada i badkaret för sen åker det ut... :-)

"Sol & regn & hagel - gonatt" från västkusten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.