måndag 25 maj 2009

Åka bil dag...

... igår. Vi lämnade Falkenberg efter lunch och sen så åkte vi och släppte av pappa på Landvetter. Han skulle på en liten tour till Finland, Lettland, Estland och Danmark ... på 3 dagar, stackars honom.

Sen åkte mamma och jag vidare till Borås. Där hälsade vi på Leontine och hennes familj, hon är en liten tjej, men hon hade växt massor sedan jag såg henne senast. Vi var bara där ett tag för sen skulle vi träffa morfar och äta middag. Han var på väg ner på jobb i Varberg. Jag fick äta gröt och dricka vatten på Rasta utanför Ulricehamn... inte världens lyxigaste middag men ack så gott.

Jag sov nästan hela vägen hem förutom de gånger vi stannade och jag fick mat och ny blöja... livet är allt bra enkelt för en liten prinsessa.

När vi kom hem så fick mamma bära in alla saker och jag somnade direkt om. Tjoohoo... pappa var borta så jag fick sova i hans säng... :-)

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.