måndag 18 maj 2009

Sovmorgon måndag...

Gomorron alla !
Jodå...idag var det sovmorgon, vädret var ju ändå inte det bästa. Jag fick lite välling vid 7-tiden men sen somnade jag om och sov ända till 10.30. Så just nu så sitter mamma och jag vid köksbordet och har precis ätit frukost. Jag fick risgröt med äpple/mango idag, jättegott. Jag får ju halva portioner eftersom jag fortfarande är lite krasslig i magen. Det är bra för då får jag äta oftare, vilket jag gillar :-)

Igår vägde jag mig och jag växer så det knakar, 7,4 kg. Till och med håret börjar att växa och det ser ut som att jag får ljust och lockigt hår...både mamma och pappa var ju blonda när de var små...och pappa var jättelockig... :-)

Nu är det dags för "lunch-tuppluren" så jag skall lägga mig i vagnen och bli utkörd på altanen på baksidan.



Så där ja, det tog 2 min sen sov jag gott och då var mamma framme med kameran... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.