fredag 5 juni 2009

Snart helg...

Gomorron alla!

Sitter här med mamma i sängen och skriver lite, jodå jag är och fingrar på tangentbordet hela tiden.

Mamma var på HP återträff igår och jag hade pappa-kväll och skötte mig bra, somnade i pappas famn mitt i vällingen. Just ja, måste berätta att jag nu blivit så stor att jag slutat med mjölkersättning och börjat med riktig fullkornsvälling. Och ... denna veckan har jag börjat vaknat på natten och är hungrig... jag är ju inte som andra barn utan har sovit hela nätterna upp till 6 månader och nu helt plötsligt så vaknar jag och är hungrig...det är nog bara för att jag växer så mycket.


Jag fick följa med mamma och Anna till gymmet igår. Emma och jag tyckte att det var kul och det fanns em massa leksaker. Jag får väl bara följa med dit tills jag lärt mig krypa för lär mamma få jaga mig runt hela gymmet. Men som ni ser på bilden så tränar jag hårt nu för att snart bege mig iväg.






Idag så skall jag och mamma åka till IKEA och handla lite saker till mitt blivande rum...när nu det kommer att bli klart... :-) Sen är det fredagsfika med de andra mammorna och barnen.

Kram från en morgonpigg tjej

(det blev lite strul att ladda in fotot så vi ligger inte kvar i sängen nu kl 11 :-), nu har jag somnat om i min vagnen efter förmiddagsgröten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.