onsdag 3 juni 2009

HP - tjej

Idag har jag varit hos pappa på jobbet igen. Mamma hade ett möte där och då kom pappa och tog över... :-) Vi gick på promenad i regnet och sen tog vi en uppvisnings-tur på kontoret. Alla tyckte att jag vuxit jättemycket.

När mamma var klar så gick hon och jag till Thelins Café och fikade... jag fick gröt och mosad banan. När pappa slutat då kom han också dit. Jag somnade gott efter gröten i min vagn medan de satt och pratade.

Som ni kan se på kortet så har jag fått koll på hur man borstar tänderna trots att jag ännu inte fått några... fast det är nog inte lång tid kvar. Mina föräldrar tror att de är på gång eftersom jag helt plötsligt börjar att grina och det är inte vanligt för mig.


Jag hade lite svårt att sova ikväll men till slut kröp jag ner i min nybäddade säng och nybadad som jag var... skönt. Imorgon är det dags att sjunga upp rösten och klappa händerna....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.