onsdag 10 juni 2009

Bubbel bubbel....

Hej igen !

Nu var det flera dagar sedan jag skrev här på bloggen. Men tro inte att jag håller mig lugn för det...nej då... jag har mer fart än vanligt. Igår lärde jag mig ett nytt ljud "vrålet", jag låter inte som en liten söt flicka precis utan mer som en tjock arg gubbe.

I måndags så kom mormor upp och vaktade mig när mamma var inne i stan på möte med Carin. De håller ju på och skall starta ett företag ihop. Jag kommer att få det jättebra för de skall sälja barnrumsgrejer å sånt...inte riktigt klart än men de har ju så många idéer så något bra blir det nog.

Jag fick hoppa över babysimmet i måndags, men jag missade inte så mycket för vi är ju där både tisdag och onsdag också denna veckan. Mormor följde med oss till simhallen och filmade lite som ni kan se nedan. Jag har inte riktigt förstått det där med att man skall stänga munnen under vattnet, även ögonen är öppna hela tiden så jag har koll :-)

Hmmm.... nu har mamma suttit i över en timma och letat hur man klipper videofilmen...och hittar inget program för det. SÅÅÅ...den kommer ut på bloggen så snart den är klar.

Natti natti !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.