söndag 7 juni 2009

... och nu är helgen slut :-)

Jag har upplevt min första nationaldag, 6 juni, vilket partaj det var inne i stan. Dagen började med att vi var och åt lunch med pappas kompisar Nicko, Filip och Joppe på CiaoCiao. För övrigt mina föräldrars favoritrestaurang så där har jag varit fler gånger förrut :-) Sen gick vi neråt och kollade in en massa folk och aktiviteter runt omkring på stan. Jag sov gott i vagnen för jag fick ha mina hörselskydd när vi stod och lyssnade på olika artister.

Idag, söndag, så har vi haft besök av lilla Tindra och hennes föräldrar, Magnus och Malin. De är gamla jobbarkompisar till mina föräldrar på HP. Jag fick två stora påsar med kläder som Tindra vuxit ur. :-)

Ikväll så var jag lite galen här i soffan med mamma och pappa, jag ålar mig som en orm, hoppar som en känguru, och skrattar som en fiskmås. Jag har verkligen mycket energi på kvällarna...tur är väl det för då passar jag in in denna familjen. Vi gillar ju att sova på morgonen istället. :-)
Men nu sover jag gott i sängen sedan några timmar tillbaka.

Imorgon kommer mormor och skall ta hand om mig när mamma skall in till stan på möte och pappa jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.