torsdag 25 juni 2009

På väg till kusinerna...

Nu sitter vi i bilen på väg att träffa farbror Mats, faster Ullis och mina kusiner i Oslo. Jag tror att de tre grabbarna kommer att busa jättemycket med mig. Vi har ju inte träffats tidigare så jag är nog lite blyg i början.

Jag har precis fått min kvällsgröt i Grums. Det blir lite konstigt med mattiderna när man är ute och far, men det verkar inte beröra mig för jag är som en liten sånglärka här i bilen. Just ja, jag har ju fått en ny barnbilstol för jag växer ju så mycket. Jag sitter jättebra i den och får plats att sparka runt med fötterna.

Idag har jag börjat att säga "dadada" hela tiden till mina föräldrars förtjusning. :-)

Vi hörs mer när jag kommer hem igen.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.