lördag 20 juni 2009

Min första midsommarafton...

När jag vaknade igen efter lunch...jodå, jag missade helt den traditionella midsommarlunchen med alla ute på gården. Fick på mig fin klänning och senare begav vi oss ner till stranden vid 15-tiden.

Man kan säga att jag var i fokus idag nere på stranden där alla samlats för att dansa runt midsommarstången. Varje år så är det ju några nya små liv som får göra entré i gänget och i år tror jag att vi var två 08-or...så jag har ju iallafall en jämnårig lekkompis i framtiden.

På kvällen så grillade vi med pappas kusiner, det var lite kallt så vi fick flytta in...eller rättare sagt de fick. Jag tog en liten tupplur på kvällningen...det är lite oordning på mina sovtider så här i semestertider. Vaknade efter ett tag och sen höll jag låda till efter midnatt. Då var det dags för välling och sen somnade jag om i min säng.


Ps. Foton från min första midsommarafton kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.