måndag 15 juni 2009

Regn och regn...

Man har inte så mycket att skriva om när regnet bara öser ner... vilket det har gjort senaste dagarna...och mina föräldrar bara är inne och fixar med mitt blivande rum. Det blir ju lite följd-fix i alla andra rum när plats skall beredas för mig :-).

Innan jag gick och la mig på riktigt så fick jag mysa och se på BingoLotto, (jag blir så fascinerad när det är musik) samtidigt som jag kollade in när mamma sydde om mina långärmade tröjor till kortärmat...jag har ju ändå vuxit ur dem till hösten... :-)

Efter ett tag så var det tråkigt att bara ligga så jag gick på upptäcksfärd i mammas sylådor som ni kan se.

Tidigare på kvällen så körde vi pappa till Arlanda för han skulle på jobbresa till Finland och Baltikum. Han kommer att möta upp oss i Kalmar på onsdag kväll. Mamma och jag kör ner dit efter att vi varit på sångstunds-avslutning på Öppna Förskolan. Vi skall fira midsommar hos farfar på Öland och jag skall bli uppvisad för alla människor i Röhälla :-) Tur att jag lärt mig nya konster...numera frustar jag som en häst och ylar som en varg...jodå...från att varit en liten lugn prinsessa så börjar jag nu bli väldigt livlig.
Jag är också väldigt mammig/pappig och när de lämnar rummet så blir jag väldigt ledsen. Jag är också lite orolig på nätterna och väldigt hungrig alltid. Som allt annat så är detta "normalt" har mamma läst i boken. Någonstans mellan 5-7 månader så går man in en mer "medveten-period" och kan bli så här konstig. Jag tycker nog själv att jag beter mig lite annorlunda ibland. :-)

Imorgon skall vi åka och hälsa på mormor i Västerås efter att vi varit på BVC för vägning och mätning... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.