söndag 14 juni 2009

På egna ben...

Imorse när vi vaknade så åkte mamma iväg till gymmet och vi låg kvar och mornade oss i sängen. Efter lite gröt och bus så var det dags för mig att ta förmiddagsluren.

Pappa håller på att fixa så att jag kan komma in i mitt rum snart. Det är många kablar och saker som skall flyttas.

På eftermiddagen så gick vi ner till Parsley, fiket som ligger längst ner på vår gata, där träffade vi min kompis Emil och hans föräldrar och åt lunch. Vi köpte också presenter till våra fröknar på Öppna Förskolan från alla barnen. De skall få dem på sångstunden på onsdag.

Efter att jag ätit min middag så hade jag mat överallt...så mamma tvättade av mig under rinnande vatten och sen fick jag sitta kvar och plaska med fötterna i diskhon... :-)...jodå hon passar mig så att jag inte ramlar, pappa är så snabb med kameran så det gick bra.






Till slut så måste jag berätta att idag så drog jag mig upp med hjälp av min leksakslåda till stående. Jag är väldigt vinglig men också väldigt envis... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.