torsdag 25 juni 2009

Nu börjar jag bli som vanliga bäbisar...

Just ja...jag måste berätta detta så att det finns med i bloggen.


Idag så vaknade jag kl 04.20 och sen ville jag inte somna om... SÅ då fick mamma gå upp med mig. Jag åkte gåstol och lekte med mina leksaker. När morgon-tvn började så satt jag med mamma i fåtöljen, men jag ville inte sitta still. Så vi åt frukost kl 06.15 !!! det är ju mitt i natten.


När klockan var 06.50 så var det dags för mig att sova igen. Vi kröp ner brevid pappa och sov ett tag tillsammans tills han skulle gå upp vid 7.30, då sov mamma och jag vidare till kl 10.


På eftermiddagen när jag satt på min filt och lekte så tog jag tag i leklådan och ställde mig upp själv. Jag ramlade nästan på en gång för jag är ostadig på benen...skam den som ger sig.


Nu har jag somnat gott i bilen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.