tisdag 23 juni 2009

Äntligen sommarvärme...

Resan från Öland gick jättebra. Jag sov nästa hela vägen förutom när vi stannade till för mat och blöjbyte. Vi var hemma kl 01.30 så det var ingen trafik heller.
I måndags sov jag gott till 10-tiden, gick upp en sväng och sov igen mest hela dagen. Jag var nog lite trött efter helgens strapatser.
På kvällen så åkte vi till Enköping för Fredrik fyllde 14 år. Stor kille, han kommer att bli min favvis när jag växer upp :-)

Idag så har pappa haft utbildning hela dagen så mamma och jag åkte ensamma in till KS Astrid Lindgrens sjukhus för att träffa "tant doktorn". Hon sa att jag var en fin liten tjej och väldigt alert för min ålder...jag kröp omkring på bordet medan hon klämde och kände på mitt huvud. Det är ingen fara men hon vill att jag kommer tillbaka nästa vecka på röntgen för säkerhetsskull. Alla "sömmarna" ser bra ut och kanske kan det vara en fraktur från när jag föddes som nu har läkt ihop fint eftersom huvudet blivit rundare och skåran är mindre.


När vi kom hem så tog jag mitt premiärbad i min lilla pool som jag fick i namnsdagspresent av mormor igår. Jag har redan kommit på hur man klättrar ur den. Min granne Stina kom också över så plaskade vi tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.