tisdag 4 augusti 2009

Spontanbesök hos Emma

I kväll så har vi varit och hälsat på min kompis Emma och hennes föräldrar. Emma och jag har ju inte setts på ett tag så vi var lite blyga för varandra till en början. Jag blir väldigt sotis när min mamma lyfter upp Emma och jag får vara kvar på golvet för att leka. Eftersom det var ett "spontanbesök" så fick jag smaka mat av Emma, Kyckling med cous-cous och tomatsalsa...mums. Mamma och pappa fick också god mat, helgrillad rostbiff med potatissallad...som jag också fick smaka lite av. Mums...tänk vad gott det skall bli när jag slipper barnmaten och får äta samma mat som de vuxna. :-)

När vi kom hem så var jag jättepigg och kröp omkring och snackade. Mamma försökte att prata med mormor i telefonen men jag vill hela tiden vara med i luren. Den ser ju så spännande ut med alla lysande knappar.

Till slut så har jag nu somnat efter en flaska välling och lite mys i famnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.