tisdag 4 augusti 2009

Hemma hos mig...

Tisdag eftermiddag och jag är hemma !

Nu har jag kommit tillbaka och blivit den lilla lugna tjejen som jag egentligen är..... I morse så sov vi till kl 11.00, allihopa. Henke och Jossan har ju varit här och hälsat på oss i några dagar och jag har busat med dem. Jättekul ! Vi skall försöka att planera in en resa till dem i Tyskland i vår, fast då får det nog bli flyg för det känns lite långt för mig att åka bil hela vägen.
Det tog ett tag innan jag vågade sitta hos Henke men det är något speciellt med stora killfamnar...redan nu :-)

Igår så fick jag följa med på M/S Gerdas som är en restaurang på Kungsholmen. Det är en pråm som ligger på vattnet och jag tyckte att det var jättespännande att vara där. Bara jag får sitta och titta på människor och saker runt omkring så sköter jag mig väl på restauranger.

När vi ätit klart så gick vi en sväng på KungsholmsStrand och tittade på båtarna. Jag somnade efter ett tag gott i min vagn.

Just nu ligger jag och sover middag, pappa klipper det långa gräset som vuxit när vi varit borta. Mamma tvättar och tvättar...jag gillar att krypa omkring i tvättstugan och framförallt stå framför tvättmaskinen när det snurrar runt.

Må så gott allihopa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.