tisdag 27 oktober 2009

Mina första egna stapplande steg !!!

Oj vad tiden rasar iväg...nu har det gått så där lång tid igen sedan jag skrev i min blogg igen.

Senaste veckorna har jag spenderat mesta tiden med mormor eftersom mamma och pappa har renoverat för fullt i hennes nya lägenhet. Men jag har haft det väldigt bra, tänk att få full attention hela dagarna. Mamma och pappa har också haft det bra för hon har även tagit hand om "markservicen" här hemma.. Hon är jätteduktig men jag tror att hon börjar att bli lite trött nu. Det är ju inte lätt att vara spädbarns-mormor 24h om dygnet... :-)

Jag har gjort ett stor framsteg. Jag tog mina första egna steg i lördags. Det var i mormors klädkammare när jag skulle gå in till pappa som höll på att sätta lister där. Jag tog 3 st stapplande steg innan jag förvånande satte mig ner. Nu försöker jag att träna genom att gå och hålla någon i handen. Jag är inte allt för kaxig när det gäller att släppa taget...

Idag så har pappa och jag varit på babysim och jag bajsade i poolen :-)...och kissade i omklädningsrummet. Pappa blev nog lite stressad :-)

Imorgon blir det mormor-dag igen för båda mina föräldrar skall in till sina jobb på dagen. Vi skall fortsätta att packa upp kartonger. Jag gillar att lyfta ur alla saker och sen lägga tillbaka dem. Sen så gillar jag verkligen att tugga på allt packpapper. Mums...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.