lördag 3 oktober 2009

Fredagsmys + tand nr 4

Ikväll har jag busat med mina grannar, Ebba, Stina och Felix. Vi har haft grann-fredagsmys hemma hos oss. Vi fick alla äta hemlagad lasagne...mums mums. Jag tyckte att det var jätteroligt att leka med de stora barnen (2-åringar). Drack min välling runt 22 tiden och somnade sen i min säng. Jag låg ett tag och lyssnade på de vuxna när de pratade.

Igår var jag på BVC på 10 månaderskontroll, jag växer på längden, 75 cm och planar ut på vikten, 9,96 kg. Doktorn sa att jag var en stark liten tjej när hon tryckte ihop mina ben upp mot magen...för jag spjärnade mot bra.

OCH... tand nr 4 har kommit fram !!!

Imorgon kommer mormor hit och tar hand om mig. Mamma och pappa skall iväg på inflyttningsfest hos pappas ölandskompis Fredrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.