tisdag 6 oktober 2009

Mera tänder...

Hmm...nu har jag fått känna på hur det är att ha hårt arbetande föräldrar. Idag så var både mamma och pappa på jobbet från tidig morgon till sen kväll. Tur att mormor är här och tar hand om mig. Mamma har börjat att jobba halvtid nu, lite på jobbet och lite hemifrån. Så det blir lite pyssel med mig för att få ihop dagarna tills dess att pappa kommer att vara ledig med mig i 6 månader från januari.

Ville också berätta att jag är lite kinkig nu för idag så sprack det två nya tänder i överkäken. Nu är det 4 st uppe och 2 st nere som syns. Hoppas bara att jag får sova i natt och inte får lika ont som när de två första tittade fram uppe. Kanske kan det fångas en bild snart på hur jag ser ut när jag ler med mina tänder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.