fredag 9 oktober 2009

100...

....nu är det hundrade gången som jag berättar vad som händer mig i livet. Vet att jag blivit lite sämre på att göra inlägg men vi har lite mer att göra nuförtiden.

Den här vecka har det hänt massor med min utveckling. Jag har liksom blivit en tjej och är inte bäbis längre...och min personlighet har utvecklats till en väääldigt envis liten dam.

Ett stort framsteg är att jag idag(!) bara helt enkelt vände mig om och gick ner från sängen imorse medan mamma sov...och ikväll har jag klättrat upp och ner i soffan hela tiden. Jag blir väldigt nöjd över hur duktig jag är och tittar direkt på mamma och pappa för att få bekräftelse.

Här kan ni se hur duktigt jag är på att klättra...

...och jag är sååå busig och tar tag i allt jag kommer åt. Här i mammas klänning. Hoppas att ni kan se mitt ansiktsutryck :-)

Under veckan så har jag varit en del med mormor eftersom både mamma och pappa jobbat. I måndags så var jag lite dålig eftersom mina tänder precis kommit ut så vi var hemma och tog det lugnt hela dagen. Vilket innebar att jag missade andra gången på min simskola. Men det tog jag igen i kväll när jag fick bada bubbel tillsammans med mina föräldrar...det var mer vatten utanför på golvet än i badkaret när jag plaskat klart.

Torsdag och fredag har jag haft heldagar med mamma och mina tjejkompisar.

Igår så var vi på Öppna Förskolan på sångstund och lunch med Anna&Emma, Nina&Desirée&Emilia och en massa andra.
Idag så har jag varit hemma hos Olivia på fika. Emma var där och en ny kompis, Molly. Vi busade och lekte en hel del. Jag lyckades att få tag på en bit svartvinbärskaka. Mums.....

Imorgon kommer mormor hit igen och tar hand om mig medan mamma skall hjälpa pappa att renovera i hennes lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.