söndag 8 november 2009

Grann-fredags-mys med mina stora kompisar

Igår så var vi på "grann-fredags-mys" hos Mia, Patrik och Ebba som bor lite längre ner på gatan. Ebba skall snart få ett småsyskon så hon var jätteintresserad av att kolla in mig. Stina och Felix var också där. Jag fick sitta och äta med de stora (2år)kompisarna. Jag hade fullt upp med att ta mat från deras tallrikar... Sen när det var dags för efterrätt så försökte jag att äta upp Felix glass... Jag fick ju mandarin, vilket brukar vara en höjdare men vem vill ha det när det fanns glasspinnar... :-). Senare så blev jag lite trött så jag fick pyjamas och välling i Ebbas säng....men när flaska var slut så var jag pigg igen. Somnade runt 23-tiden hemma i min säng efter lite bus i soffan med mamma och pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.