torsdag 17 september 2009

Min hemmadag

Idag har vi haft hemmadag. Det var meningen att vi skulle åka in till mammas jobb på möte men det var så himla fint väder så vi åker dit nästa vecka istället.

Jag har lärt mig att krypa upp i soffan och stora sängen själv!!! Till sängen går jag via sängbordet upp...men nu måste jag ju lära mig att ta mig ner också. :-)

På eftermiddagen så var vi ute och pysslade i trädgården. Jag fick ta på mig min "vindoverall" så att jag kunde krypa överallt. Det var lite läskigt i början för jag visste inte hur jag skulle röra mig i overall och skor.

Men efter ett tag så fick jag fullfart framåt.

Vi åt mellis ute och jag fick sedan "låna" spad/krattan för att kolla in närmare.









Efter att vi var klara på framsidan så gick vi till baksidan och rensade bort alla gamla sommarblommor. För att jag inte skulle äta på allt så fick jag lov att sitta i gungan, vilket jag inte misstyckte till....:-)

Jag är en hjälpsam liten ung dam...jag går i mammas fotspår och gillar att fixa med tvätten :-)










Det var en summering av min hemmadag. Imorgon blir det lunch och bus med mina kompisar Olivia och Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.