måndag 1 juni 2009

En varm dag...

Jag och mamma sov lite för länge idag så vi fick lite bråttom.....

Vi skulle ju till Hagaparken och träffa några kompisar kl 10. Det var jättehärligt så jag ville ju inte sova när det fanns så mycket att titta på. Vi gick en promenad och sen åt vi lunch på Fjärilshuset och jag fick sitta i en egen stol och mumsa, cous-cous och köttfärs, som mamma hade med sig med kiwi till efterrätt.





Efter det så åkte vi hem till Emma´s mormor och plaskade i den lilla poolen medan Anna och mamma badade i den stora(och kalla)

Sen var det dags för ordinarie babysim, inte bara plask å lek. Idag så gjorde jag mitt första dyk under vattnet. Pappa var jätteduktig att hålla i mig medan mamma hällde vatten på mitt huvud innan jag dök ner. På onsdag är det dags igen....









Jag somnade gott i bilen på vägen hem så det var inga problem för mig att hålla mina föräldrar sysselsatta under resten av kvällen.... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.