lördag 19 december 2009

På väg till Thailand

Tänk vad lite penicillin kan göra.... Imorse när jag vaknade hade jag 37,1 i feber... VILKEN TUR ... för ikväll så beger jag mig till sol och värme. Tant-doktorn trodde ju att jag skulle bli bättre då. Just nu så sitter vi i SAS-loungen på Köpenhamns flygplats och jag har gjort min första flygning :-) Den var lite läskig så jag var lite ledsen till och från. Fast mest ledsen var jag nog för att jag var trött. När vi precis slog ner landningshjulen så somnade jag i mammas famn, flyttade sedan över till min vagn och fick sova vidare ett tag. Inte för länge...för de vuxna vill ju inte att jag skall vara vaken hela natten :-)
Nu skall vi strax gå ombord på planen till Bangkok. Jag skriver mer när jag kan. Tror inte att de har en bra uppkoppling på stället där vi bor.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.