fredag 11 december 2009

Nu mår jag lite bättre

Idag mår jag bättre. Tänk, man undrar vad det är för konstiga grejer i medicinen.
Jag hade sovmorgon och vaknade runt kl 10... vid 11-tiden så kom mormor över för att passa mig. Vi hade en rolig dag och jag jagade mormor i min gå-stol...numera spring-stol :-). Jag var lite kinkig med maten så jag fick välling till lunch och sen sov jag i två timmar.

På eftermiddagen så kom pappa hem och bytte av mormor....när vi höll på och busa så sprang jag in på pappas kontor och la händerna på skrivbordet för att komma åt tangentbordet.... jag är ju en teknikintresserad liten tjej...och envis.

Ikväll så har jag ätit laxpasta med broccoli, en hel burk, så nu börjar jag nog bli lite piggare när medicinen börjar ge utfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.